F.A.Q.s

Veel gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?

Stuur een e-mail naar info@bybern.nl met je ordernummer en vraag. Als je bestelling nog niet is opgestuurd kunnen wij kijken wat we voor je kunnen doen. Is jouw pakketje al verzonden dan kunnen wij deze zending helaas niet meer tegenhouden. Bij een verkeerd ingevuld adres wachten wij tot je bestelling retour is gekomen. Wij zullen dan je adres aanpassen en jouw pakketje opnieuw versturen

Hoe plaats ik een bestelling bij ByBern?

  1. Shoppen | Plaats je favoriete items in jouw shopping bag. Ga vervolgens naar jouw ‘shopping bag’.
  2. Shopping bag | Controleer of alles van jouw bestelling klopt. Klik vervolgens op ‘doorgaan naar afrekenen’.
  3. Factuurgegevens | Vul hier jouw persoonlijke gegevens in en klik op ‘ kies verzendmethode’
  4. Verzendmethode | Kies hier jouw gewenste verzendmethode
  5. Betaalmethode | Kies hier jouw gewenste betaalmethode en klik vervolgens op BESTELLING PLAATSEN.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Je ontvangt zodra de betaling is voldaan direct een orderbevestiging in jouw mailbox. Is het bedrag wel van jouw rekening afgeschreven maar heb je nog geen mail ontvangen? Het kan zijn dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Check dit altijd eerst. Mocht je hem alsnog niet kunnen vinden dan zoeken wij het graag voor je uit. Stuur dan een e-mail met print screen van je betaling naar info@bybern.nl.

Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?

Bestelde artikelen kunnen niet geruild worden voor een ander artikel. Wil je toch graag een ander artikel hebben? Stuur dan jouw aankoop retour. Als jouw aankoop aan de voorwaarden voldoet betalen we jouw aankoopbedrag terug. Voor het artikel wat je graag wil hebben kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen.

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?

1. Vul het retourformulier in: In jouw pakket zit en retourformulier bijgevoegd, vul deze in en voeg deze toe bij jouw pakket

2. Stuur het retour op: Stuur de item(s) binnen 14 dagen na ontvangst in originele verpakking met pakbon retour naar:

ByBern

Braak 131

5501 DH Veldhoven

3. Terugbetaling: Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen zorgen wij dat je binnen 14 werkdagen een e-mail ontvangt en dat het geld terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.

Welke betaalmethodes bied ByBern?

Bij ByBern kun je uitsluitend met iDEAL betalen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We hebben voor het voorbereiden van jouw bestelling ongeveer 1 werkdag nodig, dit komt omdat we jouw pakketje met zorg voor je inpakken. Het zal dan ongeveer 2 tot 3 werkdagen duren voordat jouw bestelling bij jou thuis arriveert.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren of ruilen?

  • Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst retour bij ons binnengekomen.
  • Het artikel moet in de originele staat en/of verpakking verkeren.
  • De artikelen mogen niet gebruikt zijn.

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Dit vinden wij heel erg vervelend! Maak hier gelijk een melding van door een e-mail te sturen naar info@bybern.nl . Vermeld hierin je ordernummer, de productnaam en stuur eventueel een foto van je klacht mee. We onderzoeken graag het probleem en proberen zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen

Wie betaalt de verzendkosten en retourkosten?

Zowel de verzendkosten als de retourkosten zijn voor de consument.